MTX regulátor dobíjení/usměrňovač pro Ducati modely  REGDC004
search
  • MTX regulátor dobíjení/usměrňovač pro Ducati modely  REGDC004

MTX regulátor dobíjení/usměrňovač pro Ducati modely REGDC004

REGDC004
2 520 Kč
S DPH

Přímá výměna

Plug and Play s OEM konektory součástí balení

Počet
Skladem

  Bezpečný nákup

Šifrovaná komunikace a platební brána Comgate.

  Rychlé doručení

Výhodná cena dopravy od 79 Kč.

  Garance vrácení zboží

U nás můžete bez problémů zboží vrátit nebo vyměnit.

MTX Performance díly pocházejí přímo z jejich rozsáhlých zkušeností na závodním okruhu a stejná DNA a vášeň proudí do jejich řady Performance pro trh s náhradními díly a elektronických součástek.

Regulátor dobíjení motocyklu je součástí systému nabíjení baterie a jak název napovídá, reguluje napětí na motocyklu, aby se šetřil pracovní rozsah. Typicky je usměrňovač napájen střídavým proudem generovaným ze statorových cívek generátoru (alternátoru) a převádí ho na stejnosměrný proud, přičemž současně omezuje napětí na maximum asi 14,5 voltů.

Známky, že je třeba vyměnit regulátor.
V závislosti na umístění regulátoru se může díl snadno přehřát. Jiné příčiny vybitého středu regulátoru na baterii. Uzemnění je důležité pro dobré napětí, a pokud je napětí vadné, regulátor se může zahřát. Špatné uzemnění, zkorodované připojení baterie a špatné nebo uvolněné připojení baterie také způsobí vadné napětí.

Obecně existují dva způsoby, jak může regulátor selhat. První se zabývá vyhořením diod, což má za následek vybití baterie. Je snadné předpokládat, že problém je špatná baterie kvůli příznakům, jako jsou stmívání světlometů a špatné starty. Kontrola napětí voltmetrem versus spoléhání se pouze na příznaky se ukáže jako velmi prospěšné. Pokud napětí klesne pod 13 voltů, motocykl začne vybíjet baterii a nakonec se motor zastaví. Zkontrolujte špatné spoje a korozi; mohou také způsobit problémy s napětím. Dalším typem poruchy je vyhoření bočníkového regulátoru, kdy regulátor neovládá napětí, což má za následek přebití baterie. Pro diagnostiku bude opět užitečný voltmetr. I když obecně hodnoty nad 17 voltů znamenají, že usměrňovač regulátoru nepřevádí přebytečný výkon správně a všechno toto přepětí může způsobit, že světlomety budou extrémně jasné a pak prasknou.

Řada náhradních OEM regulátorů společnosti MTX je navržena tak, aby přímo nahradila vadné nebo poškozené OEM součásti, se všemi stejnými konektory jako vaše OEM součásti, jsou to jednoduše „plug-and-play“ náhrady.

Alternativní produkty

VýrobceKód dílu
OEM69920831B

Pasuje pro modely

ModelRok
Ducati 350 SS1992, 1993
Ducati 750 Sport Pantah Desmo1990, 1991
Moto Guzzi Nevada Club 7501998, 1999, 2000, 2001
Moto Guzzi T5 Carabinieri / PA 8501994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001
Moto Guzzi California III 10001987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993
Moto Guzzi California III CI 10001988, 1989, 1990
Moto Guzzi California III IE 10001990, 1991, 1992, 1993
Moto Guzzi Daytona / RS 10001991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000
Moto Guzzi GT 10001987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993
Moto Guzzi Quota 10001992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999
Moto Guzzi Strada 10001993, 1994, 1995, 1996
Moto Guzzi California 11001998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 1994, 1995, 1996, 1997
Moto Guzzi California Special Sport 11002002, 2003
Moto Guzzi Quota ES 11001999, 2000, 2001
Moto Guzzi Sport (KE) 11001994, 1995, 1996
Moto Guzzi V11 Naked 11002001, 2002
Ducati M 600 Monster (FROM ps_DEC 96)1996
Ducati M 600 Monster (TO NOV 96)1996
Ducati M 600 Monster1997
Ducati M900 Monster (FROM ps_NOV 94)1994
Ducati M900 Monster (TO NOV 94)1994
Ducati M900 Monster (TO NOV 97)1997
Ducati M900 Monster1993, 1995, 1996
Ducati Monster 4001996, 1997
Ducati Monster 7501996, 1997
Moto Guzzi California Aluminium 11002002, 2003
Moto Guzzi California Jackal 11001999, 2000, 2001
Moto Guzzi California Special 11001999, 2000
Moto Guzzi California Sport 11002001, 2002
Moto Guzzi California Stone 11002001, 2002
Moto Guzzi California Stone Metal 11002002, 2003
Moto Guzzi California Titanium 1100 (with top fairing)2004, 2005
Moto Guzzi Nevada 7501998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003
Moto Guzzi Sport Corsa 11001998, 1999
Moto Guzzi Sport EFi 11001996, 1997, 1998, 1999
Moto Guzzi V10 Centauro 10001997, 1998, 1999
Moto Guzzi V10 Centauro GT 10001997, 1998, 1999
Moto Guzzi V11 Le Mans 11002001, 2002
REGDC004
0.35 kg
12 ks

Parametry

Off-Road
ano
Silniční
ano

Specifické reference

ean13
5034862444547
Nové
Komentáře (0)
Na tento produkt momentálně není přidána žádná recenze.